Interacció amb els Grups

A les Corals

Estimats lectors:

Fa temps que em vinc interessant pel món coral i els seus vincles amb el gènere de l'Havanera.

Publico les notícies que em van arribant des d'Astúries, Canàries, el Llevant, Galícia, Euskadi, Catalunya i molts llocs més.

Les notícies rellevants pel que fa a certàmens i esdeveniments relacionats amb l'actuació de corals en les que L'Havanera té un lloc important estan bé, és una manera de promocionar el gènere i divulgar l'activitat al voltant del mateix.

Però .. aquestes notícies es poden trobar en els diaris digitals, sense més. Jo les recopilo i les cito.

El que realment voldria és viure i fer viure als meus lectors el que concretament es cou, el dia a dia del cor de les agrupacions corals.

Fa temps que vinc manifestant la meva intenció de potenciar el cant coral referit al gènere de l'Havanera sense obtenir resposta per part de les corals.

No sé si no els arriba el meu prec o és que realment no li interessa a cap coral la promoció de la seva activitat "havanerística".

El cas és que n'hi ha i molta.

Un cop més reitero la meva intenció de comunicar-me amb les corals en relació a la seva activitat pel que fa al gènere. Els seus concerts, els seus repertoris d'havaneres, els seus concursos, els seus anhels, les seves noves creacions, la seva composició humana, la seva història ..

Segueixo esperant una col.laboració per part d'un dels components essencials del gènere de L'havanera: LES CORALS.

Salut!


HABACOMPO

Blog dels vídeos i les lletres de les millors havaneres i boleros

HABAPUBLI
Blog de Publicitat gratuïta per a artistes i grups

Add to Google

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

I llavors, parlaren ells...