Interacció amb els Grups

Midi de Tornada a Menorca


Extreta de: www.elmundo.es

L'Havanera inicia una sèrie de publicacions de MIDIS, arranjats per en Vicenç Macias, com a regal a la fidelitat dels lectors del Bloc.

Aquests midis també es poden trobar en un altre bloc de La Habanera denominat Habacompo on, a més, s'inclou una partitura en PDF de cada un d'ells llesta per imprimir.

Us recomano escoltar-ho amb els cascs.

Gràcies per les vostres visites!!

Salut!

Tornada a Menorca


Balada.
Autor: Josep Lluís Ortega Monasterio
Harmonització: Vicenç Macias

ESCOLTAR:

Partitura complerta

Només les veus

Només la música

Partitura per a guitarra, acordió, piano, saxo i tres veus.
Harmonització: Vicenç Macias

L'única cosa que us demano si us la baixeu, és que em deixeu un petit comentari a l'entrada dient que ho feu; no cal, si no voleu dir qui sou, tot i que prefereixo que ho dieu.

Això em permeterà de valorar el tràfic en el servidor de baixades. Gràcies!

(Demanar els meus arranjaments per Email)

Jo voldria tornar a Menorca, sa blanca Menorca
i tornar a sentir sa cançó de la mar i d’es vent
veure de nou com el sol tan brillant i tan càlid
damunt ses aigües tranquil·les es mor dolçament.

Jo voldria tornar a Menorca, sa meva Menorca,
i tenir-te entre els braços sentint com batega es teu cor
veure els teus ulls lluminosos humits d’enyorança
ses teves mans delicades i el teu cabell d’or.

Serà una nit, serà una nit plena de llum d’il•lusió.
Tu ploraràs quan jo vindré, tu ploraràs d’emoció.
I quan senti, que tu em ralles, que tu em ralles, molt suaument,
Sentiré dins del cor sa paraula d’es mar i d’es vent.

Jo voldria tornar a Menorca, sa meva Menorca,
i tenir-te entre els braços sentint com batega es teu cor
veure els teus ulls lluminosos humits d’enyorança
ses teves mans delicades i el teu cabell d’or.

Serà una nit, serà una nit plena de llum d’il•lusió.
Tu ploraràs quan jo vindré, tu ploraràs d’emoció.
I quan senti, que tu em ralles, que tu em ralles, molt suaument,
Sentiré dins del cor sa paraula d’es mar i d’es vent.



HABACOMPO

Blog dels vídeos i les lletres de les millors havaneres i boleros

HABAPUBLI
Blog de Publicitat gratuïta per a artistes i grups

NOTICOMPO
Blog de notícies del gènere de l'havanera i les seves corals arreu del món

Add to Google

2 comentaris:

I llavors, parlaren ells...