Interacció amb els Grups

Cantada o concert... d'havaneres





Fa molts de dies que, sense venir al cas, de tant en tant em pregunto si el terme cantada d'havaneres resta d'alguna manera valor al fet en sí. M'explico: quan un grup de música o un intèrpret individual realitza una actuació, sigui allà on sigui -inclòs l'escenari d'una festa major-, ningú en parla o ho anuncia com "cantada del grup tal o del cantant qual"; llavors, em pregunto.. per què a un concert de l'havanera se li diu "cantada"? Tradició? Costum?Manera d'anomenar una actuació pertanyent a un gènere no gaire prestigiós? No ho sé, però no m'agrada gaire el terme.

Això, a simple vista, pot semblar irrellevant (potser ho és i vaig totalment equivocat i només són manies meves) però la veritat és que si m'imagino totes i cadascuna de les actuacions dels grups d'havaneres arreu del món com a CONCERT, la cosa, conceptualment, canvia, no sé si m'explico.

Tan sols és questió d'apreciació per part del públic.

Salut!


PARTICIPA EN EL FORO

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

I llavors, parlaren ells...